Subject: Vastuseks päringule
From: Katrin Jõesalu <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Alan Rood - MKM" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 09:24:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitasite Siseministeeriumile päringu 10-10/44-1, milles soovite
juurdepääsu rahvastikuregistri andmetele seoses riigi eriplaneeringu
menetlusega. Selgitame, et taotlused rahvastikuregistri andmetele
juurdepääsuks tuleb esitada selleks eraldi ette nähtud infosüsteemis -
rahvastikuregistri andmetele juurdepääsu menetlemise infosüsteem -
aadressil https://rr-taotlus.smit.ee/. Õige taotlusvorm on Asutus (avalik
ülesanne) –> Ühekordne andmete väljastamine. Muul moel esitatud taotlusi
ei menetleta.

NB! Taotluse võib esitada asutuse esindusõiguslik isik või tema poolt
volitatud isik. Kui taotlust ei esita asutuse esindusõiguslik isik, siis
tuleb taotlusele lisada dokument, mis tõendab taotluse esitaja
esindusõigust (nt volikiri, mõnikord võib esindusõigus tuleneda ka
ametijuhendist vms).

PS Rahvastikuregistrist saab väljastada isikute andmed juhul kui nad on
üheselt tuvastatavad. Samuti ei pruugi kõigi nende andmeid
rahvastikuregistris ka olla, aga eks see päringu käigus selgub.

Lugupidamisega

Katrin Jõesalu
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5343 4326
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>